برگزاری نشست تخصصی "تمدن نوین اسلامی با الگوبرداری از جریان غدیر" در دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد

استان البرز

برگزاری نشست تخصصی "تمدن نوین اسلامی با الگوبرداری از جریان غدیر" در دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد

همزمان با ایام دهه امامت و ولایت، نشست تخصصی تمدن نوین اسلامی با الگو برداری از جریان غدیر در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد ، همزمان با ایام دهه امامت و ولایت و با هماهنگی بعمل آمده، نشست تخصصی تمدن نوین اسلامی با الگو برداری از جریان غدیر با امام جمعه ، فرماندار و اساتید حوزه های علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نظرآباد در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد برگزار گردید.در این نشست که مسئول دفتر نهاد نمایندگی در دانشگاه های استان البرز، معاون هماهنگی و برنامه ریزی و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز نیز حضور داشتند، حجت الاسلام علی ثقفی مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی در سخنانی ضمن برشمردن جایگاه تمدن نوین اسلامی در چهل ساله دوم انقلاب اسلامی و بر مبنای بیانه گام دوم انقلاب اسلامی، خاستگاه تشکیل و تمدن سازی را در جریان غدیر دانسته و خاطرنشان کرد اگر به درس ها و الگوهای تعریف شده در غدیر عمل گردد شاهد تشکیل تمدن نوین اسلامی بعد از تشکیل دولت اسلامی و جامعه اسلامی باشیم. وی در قسمت دیگری از سخنان خود افزود: باید از تمام ظرفیت ها برای آشنایی با درس های غدیر استفاده کرد و ایمان و امید را از مهم ترین درس های غدیر برای تشکیل تمدن نوین اسلامی دانست. گفتنی است این نشست به صورت وبیناری در فضای مجازی ویژه اساتید برگزار گردید.همچنین  از جناب سرهنگ رشید کبودوندی فرمانده ی تحریم شده توسط اتحادیه اروپا در دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد تقدیر به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.