پیام سازمان بسیج اساتید استان البرز به مناسبت ایام سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

استان البرز
به همت سازمان بسیج اساتید استان البرز انجام شد

پیام سازمان بسیج اساتید استان البرز به مناسبت ایام سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

سازمان بسیج اساتید استان البرز به مناسبت ایام سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) پیام صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا» (سوره مبارکة احزاب، آیة 23)
روزها می‌گذرد، حادثه‌ها می‌آید انتظار فرج از نیمه خرداد کشم.

چهاردهم خرداد ماه یادآور اندوه ارتحال ملکوتی حقیقت همیشه زندة تاریخ حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است، شخصیت بزرگی که با رهبری داهیانه و تحول‌آفرین خود انقلاب اسلامی ایران را با قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ هدایت کرد و در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رساند. 
پانزدهم خرداد بدون شک نقطة عطف تاریخ ایران و جهان معاصر و روزی است که ملت ایران اسلامی با نام خدا، اسلام و قرآن، قیام نمود و به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، مبارزات خود را علیه کفر و استکبار جهانی و استبداد داخلی آغاز و الگویی کامل از مبارزه به تمامی آزادی‌خواهان جهان ارائه کرد. انقلاب اسلامی نه‌تنها یک تحول عمیق و تأثیرگذار در حوزه اندیشه سیاسی معاصر ایجاد کرد، بلکه در عمل، ملت ایران را برای همیشه از استبداد داخلی و سلطه استعمار خارجی آزاد کرد. انقلاب اسلامی ایران معادله‌های قدرت را در جهان دو قطبی به هم ریخت و منشأ بیداری مسلمانان و مستضعفان در جهان شد. معمار کبیر انقلاب اسلامی آن قدر به این روز اهمیت می‌داد که گویی دست تقدیر الهی به پاس این اهتمام، سفر ملکوتی او را با پانزدهم خرداد قرین ساخت و این یوم‌الله را با نام خمینی(ره) برای ابد جاودانه ساخت.
استادان بسیجی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان البرز، ضمن تسلیت ایام ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام 15 خرداد 1342 و تجدید میثاق با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با لبیک به منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (حفظه الله) تلاش می‌کنند تا در جبهه علمی و فرهنگی برای اعتلای هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربلندی ملت عزیز ایران اسلامی گام بر دارند.  
والسلام علیکم و رحمه الله برکاته
سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان البرز
سیزدهم خرداد ماه سال 1401

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.