آغاز بکار ستاد استانی اندیشگاه، سیاست پژوهی و راهبرد نگاری

استان البرز
به گزارش کارگروه مطالعات راهبردی سازمان بسیج اساتید استان البرز

آغاز بکار ستاد استانی اندیشگاه، سیاست پژوهی و راهبرد نگاری

ستاد استانی اندیشگاه، سیاست پژوهی و راهبرد نگاری کار خود را رسما در هفته آینده آغاز خواهد کرد
ستاد استانی اندیشگاه، سیاست پژوهی و راهبرد نگاری، با هدف حل مشکلات و مسائل جامعه در حوزه های های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برای پیشبرد اهداف نظام در اسناد بالادستی بویژه سند چشم انداز و برنامه های توسعه ای کشور، کار خود را رسما در هفته آینده آغاز خواهد کرد.

به گزارش جنبش استادی سازمان بسیج اساتید استان البرز، با عنایت به ماموریت جدید بسیج اساتید کشور، در راستای پیشبرد و اهداف نظام در اسناد بالادستی بویژه سند چشم انداز و برنامه های توسعه ای کشور، این سازمان در نظر دارد با توجه به قابلیت، مزیت و ظرفیت های استانی،  به منظور توسعه و تعمیق حکمرانی مطلوب دولت اسلامی در سطح محلی و استانی با بهره مندی و مشارکت صاحب نظران، اساتید و دستگاه های اجرایی نسبت به حل مسائل و چالش ها اقدام نماید . 
بنابراین گزارش؛ در همین راستا ستادهای استانی اندیشگاه، سیاست پژوهی و راهبرد نگاری کار خود را رسما در هفته آینده آغاز خواهند کرد و به همین منظور هفته آینده از تاریخ 17/8/99 لغایت 22/8/99 بعنوان (( هفته علمی حکمرانی )) نامگذاری شده است. 
این گزارش می افزاید؛ همایش ملی حکمرانی اسلامی در کشور توسط دانشگاه دفاع ملی و با مشارکت بسیج اساتید کشور برگزار می شود که دو پنل تخصصی آن با عناوین زیر است. 
1 – جوان گرایی در دولت اسلامی 
2 – تحلیل و بررسی چالش های راهبردی در حوزه ها فرهنگی – اجتماعی – اقتصادی – دفاعی – امنیتی – ساختاری – سیاست داخلی و خارجی – علم و فناوری به عهده اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردی نگاری بسیج اساتید کشور می باشد. 
همچنین، در سطح استان با ابتناء بر قابلیت ها و ظرفیت های استانی با دعوت از صاحبنظران، اساتید پیرامون موضوعات فوق در قالب وبینار حکمرانی مطلوب دولت اسلامی و گفتمان سازی برگزار خواهد شد که انتظار می رود با توجه به ظرفیت و قابلیت بالای استان در حوزه های علم و فناوری و فرهنگی حداکثر مشارکت را شاهد باشیم.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.