بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه خوارزمی به مناسبت روز جهانی قدس

استان البرز
بیانیه روز جهانی قدس

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه خوارزمی به مناسبت روز جهانی قدس

کانون بسیج اساتید دانشگاه خوارزمی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد.

 به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج البرز،  بسیج اساتید دانشگاه خوارزمی به مناسبت فرا رسیدن روز ﺟﻬﺎنی قدس بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود.


*بسم الله الرحمن الرحیم*

《 *أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ*

به کسانی که جنگ برآن هاتحمیل گردیده،اجازه جهادداده شده است؛ چراکه موردستم قرارگرفته اند؛ وخدابریاری آنها توانست.(حج-۳۹)》

 *روز قدس* ، روز خروش ظلم ستیزان، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین، روز بیدارشدن وجدان‌های خفته و به فرموده امام راحل نه فقط روز فلسطین بلکه *روز اسلام* است.

قدس فریاد بلند مردمی است یک صدا و یکدل تا تریبونی برای دادخواهی ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین باشند و دست در دست هم اضمحلال رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی را رقم بزنند.

در این جمعه پایانی ماه مبارک رمضان مردمان آگاه و بیداردل در سراسر جهان که از پلشتی‌ها و زشتی‌های رژیم غاصب صهیونیستی به تنگ آمده‌اند با اتحادی وصف ناشدنی به صورت یکپارچه فریاد محو رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار را سر خواهند داد تا در لبیکی دیگر به مولا و مقتدایشان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) باکشیدن خط بطلان بر این همه جنایات رژیم منحوس کودک‌کش مظهر اراده عمومی ملت‌های مسلمان برای مقابله با آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب باشند.

 اکنون که به لطف الهی ایران اسلامی از حیث شیوع بیماری کرونا در شرایط مناسب‌تری قرار گرفته است ،کانون بسیج اساتید دانشگاه از همه دانشگاهیان یاریگر و همپای انقلاب اسلامی  در دانشگاه خوارزمی دعوت می‌نماید تا همچون گذشته با در نظر گرفتن ملاحظات اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور حداکثری مشت محکم و کوبنده‌ای بر دهان رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی باشند.
 *نَصرُ مِنَ اَللّه وَ فَتح قَریب*

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.