تشکیل جبهه علمی- فرهنگی شهرستان فردیس

استان البرز
به همت کانون بسیج اساتید پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار شد

تشکیل جبهه علمی- فرهنگی شهرستان فردیس

به همت کانون بسیج اساتید پژوهشگاه مواد و انرژی جبهه علمی- فرهنگی شهرستان فردیس برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج البرز، جلسه تشریح دستورالعمل اجرایی اساسنامه تشکیل جبهه علمی- فرهنگی در شهرستان فردیس به همت کانون بسیج اساتید البرز در پژوهشگاه مواد و انرژی با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید استان البرز و جمعی از مسِولان پژوهشگاه و شهرستان فردیس و اساتید بسیجی پژوهشگاه برگزار شد.

در اين نشست ، محمد رضا رحیمی پور رئیس بسیج اساتید استان البرز در این نشست ضمن تشریح دستورالعمل اجرایی اساسنامه تشکیل جبهه علمی- فرهنگی به طرح مسئله و آسیب شناسی آن پرداخت. وی گفت: در چهار دهه گذشته در روند انقلاب اسلامی همه‌ تحولات  مختلف‌ سیاسی، اقتصادی‌ و فرهنگی،در ذیل‌ مواجهة‌ تمدن اسلامی- ایرانی با تمدن‌ وارداتی‌ سکولار پدید آمده‌ و در جریان‌های‌ روشنفکری این سالها سبب‌ پیدایش‌ بحث‌های‌ دامنه‌داری‌ در زمینة‌ تعامل‌ یا تقابلِ‌ سنت‌ و تجدد، علم‌ و دین، اسلام‌ و غرب، تربیت‌ دینی‌ و تربیت‌ سکولار و... شده‌اند. جنبش استادی بسیج اساتید در راستای تمدن سازی نوین اسلامی و به دنبال شبکه‌سازی از اساتید انقلابی در سطح ملی و استانی، طرح تشکیل جبهه علمی فرهنگی را در تقابل با جبهه سکولار ارائه می‌نماید. این سازمان بر آنست تا با بهره گیری از ظرفیت اساتید بسیجی در یک همکاری تنگاتنگ با مدیران اجرایی و فرهنگی شهرستان ها و استان ها در شناسایی و حل مشکلات عدیده جامعه به میدان بیاید و بدون هیچگونه چشم داشتی آنان را در خدمت رسانی به مردم یاری نماید.

رئیس بسیج اساتید استان البرز هدف از تشکیل جبهه علمی- فرهنگی در شهرستان فردیس را شکل دهی به جبهه علمی فرهنگی انقلاب اسلامی به کمک سرمایه فرهنگی مرجعیت اساتید بسیجی دانشگاه و حوزه در هر شهر و در قالب جنبش انقلابی استادی، عنوان کرد.

وی بر اهمیت حضور فعال و در پی آن کمک اساتید بسیجی در حل مشکلات شهرستان تاکید کرد و مغفول ماندن آنان را در عدم شناخت مردم از فعالیت و حضور شان در جامعه دانست.

در ادامه این نشست مدیران و اساتید به بیان نقطه نظرات و ارائه راه حل های موجود در این خصوص پرداختند.

گفتنی است، مقرر شد این جلسات به طور ماهیانه تشکیل و دبیرخانه آن نیز در کانون بسیج اساتیدپژوهشگاه مواد و انرژی مسقر گردد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.