همایش استانی روز بسیج اساتید در استان البرز

استان البرز
به همت سازمان بسیج اساتید استان البرز انجام شد

همایش استانی روز بسیج اساتید در استان البرز

در همایش گرامیداشت روز بسیج اساتید نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی : اگر حقوق بشر را تبیین نکنیم جای خائن و خادم و جلاد و شهید عوض خواهد شد، یکی از وظایف اصلی اساتید دانشگاهی مقابله با تحریف امام، انقلاب و خدمت است، باید اساتید پیش از روایتگری دیگران وارد میدان عمل شوند. 

به گزارش دفتر رسانه و نهضت استادی بسیج البرز، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی  در همایش گرامیداشت روز بسیج اساتید که در دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی کرج برگزار شد، گفت: ۳ سال از صدور بیانیه گام دوم انقلاب می گذرد اما جلسات خروجی ندارد.

 

علیرضا عباسی در ادامه افزود: ۴ ماه از نامگذاری شعار سال ۱۴۰۱ توسط رهبر معظم انقلاب گذشته است، دولت، مجلس و اساتید دانشگاهی انقلابی چه اقدام عملی در راستای فرامین امام خامنه ای داشته اند؟ متاسفانه در این حوزه شاید دستمان خیلی پر نباشد.

 

وی با اشاره به اینکه اساتید دانشگاهی به علم و پژوهش می پردازند اما در اینکه چقدر ناظر بر مسائل کشور بوده و مسئله محور است از نمره خوبی برخوردار نیستیم، در بخش دیگری اظهار داشت: امروز فرهنگ حوزه مغفول و مظلوم نظام است.

 

عباسی تصریح کرد: متولیان فرهنگی ادای روشن فکری درآورده و به مسائل اصلی انقلابی – اسلامی توجهی ندارند، متاسفانه مدیران فرهنگی دانشگاه ها یا خوابند یا خود را به خواب زده اند، برنامه های تعریف شده آنها همان برنامه های دولت قبل است.

 

وی با اشاره به اینکه فرهنگ باید متناسب با اصول انقلابی باشد اما این کار انجام نشده و اساتید بسیجی ما در حاشیه قرار گرفته اند، گفت: باید بسیج اساتید کادرسازی را از دستگاه ها، وزرا و مجلس مطالبه کند، باید به اساتید مسئولین پذیر و دغدغه مند میدان داده شود.

 

عباسی ادامه داد: اگر حقوق بشر را تبیین نکنیم جای خائن و خادم و جلاد و شهید عوض خواهد شد، یکی از وظایف اصلی اساتید دانشگاهی مقابله با تحریف امام، انقلاب و خدمت است، باید اساتید پیش از روایتگری دیگران وارد میدان عمل شوند.

 

وی با اشاره به اینکه در روایتگری ها کوتاهی کرده ایم، گفت: عربستان جز کمیته حقوق بشر سازمان ملل شده و ایران ناقض حقوق بشر می شود اما اساتید حقوقدان و دانشگاهیان اقدامی انجام نمی دهند، امروز ولی جامعه ندا سر داده اند چرا لبیک داده نمی شود.

 

عباسی ورود اساتید دانشگاهی به جنگ روایت ها را ضروری دانست و افزود: ارز ترجیحی از سال ۹۷ بساط رانت، کسری بودجه و استقراض از بانک مرکزی را برای عده ای خاص فراهم کرده بود اما برخی سیاست حذف ارز ترجیحی را به جای تبیین درست کوبیدند.

منبع: تیتریک

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.