بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان البرز به مناسبت روز جهانی قدس

استان البرز
بیانیه روز جهانی قدس

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان البرز به مناسبت روز جهانی قدس

بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان البرز به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد.

 به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج البرز،  بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان البرز به مناسبت فرا رسیدن روز ﺟﻬﺎنی قدس بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود.

《روز قدس، روزی است که باید به این روشنفکرانی که در زیر پرده با آمریکا و عمال آمریکا روابط دارند هشدار داد. هشدار به اینکه اگر از فضولی دست برندارید، سرکوب خواهید شد. 》  "امام خمینی (ره)
《"امیدواریم انشاءالله خدای متعال عاقبت کار را در قضیّهی فلسطین به نیکی و خوشی و بزودی فرا برساند و فلسطینیها را مسلّط کند" 》 (مقام معظم رهبری مدظله العالی)

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نماد اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بار دیگر وظیفه و مسئولیت پشتیبانی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به مسلمانان جهان یادآوری میکند .
روز جهانی قدس، این تدبیر هوشمندانه و یادگار جاویدان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روز رسوایی صهیونیستها و استکبار جهانی و روز بیداری ملل آزاده جهان و نمادی از نمایش وحدت، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی و همه مردم آزاده جهان در اعلام همبستگی و حمایت از مردم رنج کشیده فلسطین است تا حمایت خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین و مخالفت خود را با اشغالگری، تجاوز و جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی اعلام کنند .
لذا ضرورت دارد نخبگان و دانشگاهیان جهان اسلام و تمامی آزادی خواهان و صلح طلبان حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند و بار دیگر جهانیان دریابند که اسلام منادی آزادی، برابری و کرامت انسانی و رفع ظلم و تبعیض از سراسر جهان هستی است .
بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان همچون همیشه همگام با ملت همواره در صحنه ایران اسلامی، در این روز بزرگ، به صفوف به هم پیوسته مسلمانان می پیوندند و در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، مشارکت پرشور، آگاهانه و مسئولانه خواهند داشت .
انشاءالله به زودی شاهد سرفرازی این حماسهی ماندگار، در سایهی تشکیل دولت کریمهی امام عصر (عج) باشیم .
و العاقبه للمتقین

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.