بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز به مناسبت فرا رسیدن روز ﺟﻬﺎنی قدس

استان البرز
بیانیه روز جهانی قدس

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز به مناسبت فرا رسیدن روز ﺟﻬﺎنی قدس

دانشگاه و بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز به مناسبت فرا رسیدن روز ﺟﻬﺎنی قدس بیانیه ای صادر نمود.

 به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج البرز، دانشگاه و بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز به مناسبت فرا رسیدن روز ﺟﻬﺎنی قدس بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم
((مسلمانان جهان باید روز قدس را روز همه‌ مسلمین،‌ بلکه مستضعفین بدانند و از آن نقطه‌ حساس در مقابل مستکبرین و جهانخواران بایستند و تا رهایی مظلومان از زیر ستم قدرتمندان، از پای ننشینند.)) حضرت امام خمینی (ره)

سالیان متمادی از داغ بزرگ غصب فلسطین می‌گذرد و این درد بر قلب امت اسلامی همچنان سنگینی می‌کند. رژیم غاصب صهیونیستی ترکیبی از خشونت‌، ترور، کشتار و ویرانگری را بر این ملت مقاوم تحمیل می‌کند و غربت و مظلومیت قدس در پس خیانتها و حماقت‌های برخی سازشکاران منطقه دوچندان می‌شود.
امروز و به دنبال پیشگامی ملت موحد و یکپارچه ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف، مساله فلسطین به اولین مساله و دغدغه تمامی آزادگان و آزادیخواهان جهان از هر ملت و دین و مکتبی درآمده و مشروعیت ظاهری و مبتنی بر نیرنگ و فریب آن رژیم غاصب هر روز در افکار عمومی جهان سست‌تر می‌گردد.
در این روزها علی‌رغم فضاسازی‌های مسموم رسانه‌های وابسته به شبکه بین‌المللی صهیونیسم، ملت‌ها بیش از پیش به معیارهای دوگانه غرب در زمینه دموکراسی، آزادی، احترام به ملت‌ها و انسان‌ها و حقوق بشر و …پی می‌برند و صحنه امروز فلسطین مظلوم و مقاوم به دادگاه حقوق بشر غربی و سایر شعارهای مزوّرانه آن ها تبدیل شده است.
دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن حمایت قاطع از جبهه مقاومت اسلامی از عموم مردم شریف ایران به ویژه دانشگاهیان، مدرسان و دانشجویان دعوت می نماید ضمن حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس با آرمان‌های راستین شهدا و امام شهدا و مقام معظم رهبری ، بیعت مجدد نموده و از مردم مظلوم فلسطین تا آزادی کامل از دست غاصبین حمایت کنند.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.