بیانیه دانشگاه فنی و حرفه ای البرز در محکومیت جنایات رژیم حاکم بر عربستان

استان البرز
بيانيه

بیانیه دانشگاه فنی و حرفه ای البرز در محکومیت جنایات رژیم حاکم بر عربستان

بیانیه دانشگاه فنی و حرفه ای البرز در محکومیت جنایات رژیم حاکم بر عربستان

«بِسمِ‌اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ»

«مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا»

جنایات بزرگ و حملات وحشیانه علیه مسلمانان توسط عربستان سعودی در خارج از کشور از جمله در یمن و قتل عام و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم و بی‌گناه عربستان به بهانه‌های واهی و پوچ، زنگ خطر پاشیده شدن شالوده‌های کثیف و ارتجاعی رژیم مستبد، کودک‌کش و دست‌نشاندۀ آل سعود است.

جای شگفتی ندارد ، نظام جنایتکار آل سعود ۸۱ بی‌گناه از جمله بیش از ۴۰ نفر از شیعیان این کشور و تعدادی از مبارزین یمنی را در یک روز به اتهام واهی اقدامات تروریستی اعدام کند، زیرا این نظام از آغاز براساس سیاست وحشیگری بنا شده است.

شاهزادگان سراسر وابسته و خاندان آل سعود بر ارتکاب جنایاتی که ناقض اساسی‌ترین موازین اسلام و حقوق بشر است، اصرار داشته و مورد حمایت رژیم تروریست‌پرور آمریکای ام‌الفساد و همپیمان صهیونیست‌ها که همواره از نگاه همین دولت‌های مستکبر؛ گاو شیرده آنان تلقی شده با انگ تروریست زدن به جوانان انقلابی یمنی و از سویی جوانان شیعه عربستانی؛ آنان را اعدام کرده و این در حالی است که تروریسم بخشی از ساختار نظام سعودی است.

دانشگاه فنی و حرفه ای استان البرز ، ضمن محکوم‌ کردن شدید این جنایت وقیحانه؛ از همه آزادگان و آزاداندیشان جهان و سازمان‌های بین‌المللی به‌ویژه سازمان‌های مدافع حقوق‌بشر می‌خواهد تا با محکوم کردن این اقدام، از مردم عربستان، به خصوص شیعیان مظلوم این کشور و مردم بی‌گناه یمنی در مقابل توحش و کشتار آل‌سعود حمایت کرده و این جنایت کثیف را محکوم نمایند(بسیج اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان البرز).

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.