بیانيه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز در محکومیت جنایت اخیر رژیم سعودی

استان البرز
بيانيه

بیانيه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز در محکومیت جنایت اخیر رژیم سعودی

بیانيه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز در محکومیت جنایت اخیر رژیم سعودی

بسم الله الرحمن الرحیم

در عصری که دفاع از حقوق بشر توسط برخی از کشورهای پرمدعای غربی هر روزه تکرار می شود اما متاسفانه در سکوت خبری معناداری هر روز شاهد جنایات شنیع و ددمنشانه ای از سوی رژیم بی رحم عربستان سعودی هستیم.

با توجه به تداوم کشتار سالمندان، جوانان، مردان و زنان مظلوم یمنی از سوی این رژیم بی رحم و بی تفاوتی رسانه ای و بی توجهی مجامع بین المللی در پیگیری جنایات هولناکش اخیرا شاهد جنایت دلخراش دیگری از سوی این رژیم در قطیف عربستان شدیم.
رژیم عربستان سعودی  با گستاخی تمام با به شهادت رساندن ۸۱ مسلمان مظلوم بیش از پیش چهره وحشیانه و کارنامه ننگین خود را برملاتر ساخت.

کاملا روشن است که چنین جنایاتی در تداوم سیاست های خبیث آمریکا و رژیم منفور صهیونستی است که ما همواره در منطقه شاهد آن هستیم.

ما اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور البرز ضمن محکومیت این جنایت توسط مزدوران رژیم سعودی به جد خواستار پیگیری حقوقی و قضایی آن در  سازمان های بین المللی هستیم و نیز با تاکید بر هوشیاری مسلمان منطقه از دسیسه های دشمنان اسلام عزیز خواستار وحدت همه جانبه آنان و مقابله با هرگونه توطئه دشمنان قسم خورده مسلمانان و ایادی آنها در منطقه هستیم

«کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز»

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.