بیانیه سازمان بسیج اساتید استان البرز در مورد سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی

استان البرز

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان البرز در مورد سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی

دی‌ماه امسال ، سالگرد سه واقعه مهم در تاریخ اسلام و شیعه است که در هر سه واقعه درخشش دفاع از ولایت را میتوان مشاهده کرد. شهادت سردار قاسم سلیمانی بهمراه ابومهدی المهندس و 9 دی ماه در دو دهه ی اول و دوم فاطمیه اتفاق افتاده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‌ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

دی‌ماه امسال ،  سالگرد سه واقعه مهم در تاریخ اسلام و شیعه است که در هر سه واقعه درخشش دفاع از ولایت را میتوان مشاهده کرد. شهادت سردار قاسم سلیمانی بهمراه ابومهدی المهندس و 9 دی ماه در دو دهه ی اول و دوم فاطمیه اتفاق افتاده است.
 شهادت فاطمه س در دفاع از ولایت علی ع در جریده تاریخ اسلام ثبت است و امسال با سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران ایشان و در قرین حماسه 9 دی سبب تهیر هر انسان فرهیخته ای می باشد.
شهادت سردار سلیمانی به دست سردمداران رژیم جنایتکار و تروریستی ایالات متحده امریکا در 13 دی  انجام شد  که در اقدامی با هدف جبران شکست‌های منطقه‌ای ، در جنایتی بزرگ تلاش کردند موقعیت داعش و خودشان را در منطقه  تثبیت نمایند ، غافل از اینکه از این خون‌های بر زمین ریخته، سلیمانی‌های جدید و مدافعان غیور دیگری سر بر خواهند آورد و عرصه را برای تروریست‌های بین‌المللی تنگ تر کرده و آن‌ها را مجبور به فرار از منطقه خواهند کرد.
امروز پس از دو سال از این جنایت تروریستی استکبار جهانی چاره‌ای جز فرار از منطقه ندارد.
سردار سلیمانی که از تربیت‌یافتگان مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود با شهادتش بنیان‌گذار مکتبی شد که بالاترین درجه نظامی‌اش سرباز ولایت و نقطه اوج و پایانش شهادت و فوز عظیم الهی است.
او که تربیت یافته مکتب بزرگ فاطمی و نهضت حسینی بود  دفاع از عزت و امنیت ملت مسلمان را بر خود واجب کرده بود. او و یارانش  محور اصلی حرکت خود را جهاد،  مقاومت و شهادت قرارداده بودند و پیروی محض از ولی‌فقیه زمان خود را شرط عبور از مشکلات و نهراسیدن از دشمن می‌دانستند.
نهضت استادی سازمان بسیج اساتید استان البرز  ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی ، دهه فاطمیه و یاد و خاطره سردار بزرگ سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با شهدا، امام شهدا و ملت شریف ایران اسلامی تجدید عهد کرده و اعلام می‌کند تحت فرمان فرماندهی امام المسلمین  حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های علمی ، جنگ نرم و سخت  محافظت نموده و راه پر رهرو شهدا به‌ویژه شهدای مقاومت را ادامه دهد . باشد که این مرزوبوم و جهان اسلام از لوث وجود مستکبران و متجاوزان با ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) پاک شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.