نشست هم اندیشی سازمان بسیج اساتید استان البرز با شورای کانون دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد

استان البرز
به مناسبت هفته بسیج برگزار شد:

نشست هم اندیشی سازمان بسیج اساتید استان البرز با شورای کانون دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نشست هم اندیشی را با حضور ریاست محترم دانشگاه ، معاونین سازمان بسیج اساتید استان و شورای کانون بسیج اساتید دانشگاه برگزار نمود.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج البرز، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نشست هم اندیشی را با حضور ریاست محترم دانشگاه ، معاونین محترم سازمان بسیج اساتید استان و شورای کانون بسیج اساتید دانشگاه برگزار نمود.
در ابتدای جلسه دکتر جهانیان ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد، ضمن خیرمقدم و گرامیداشت هفته مبارک بسیج ، با اشاره به صدور فرمان تاریخی امام (ره) در خصوص تشکیل بسیج به فلسفه تشکیل آن پرداخت و گفت امروز بسیج به عنوان یک فرهنگ، یادآور شهامت و شهادت و شجاعت است. ایشان گفتند: زمانی که انقلاب اسلامی ایران در سال 57 به پیروزی رسید، چون آمریکای جنایتکار یکی از نوکران خود را در منطقه از دست داده بود ، اقدامات خبیثانه ای را در جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی انجام داد که با عنایت پروردگار  نتوانست کاری از پیش ببرد، که البته نقش بسیج در همین جا قابل احساس است.   
در ادامه دکتر مختارزاده مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد ضمن خیرمقدم و تبریک هفته بسیج گزارشی از عملکرد کانون خود در سال 1400 ارائه نمود.
سپس معاونین حاضر در جلسه به بیان نکاتی در خصوص اجرای برنامه های سال پرداختند.
سپس مهندس مکرمی مسئول دفتر اندیشگاهی بسیج اساتید استان البرز، در خصوص ارتباط صنعت و دانشگاه، نکاتی را بیان نمود و طرحی را نیز  در جهت ارتباط و هم افزایی اساتید دانشگاه با صنعت تشریح نمود که قرار شد این طرح به صورت کامل جهت عملی شدن در سطح استان برنامه ریزی شود.
در پایان مهندس واحدی ضمن تقدیر از زحمات کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد هشتگرد نکات زیر را بیان نمود:
1) در جهت پیشرف علم، بسیج اساتید باید جایگاهی را ایجاد کند. این مهم در کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد انجام شود و معاونت پژوهشی کانون محور اجرای علمی آن را تعریف و برنامه ریزی نماید.
2) نقشه راه بسیج اساتید کانون را در بخش های فرهنگی، پژوهشی و... مشخص نموده و بر اساس آن اقدام نمایید.
3) جبهه علمی فرهنگی شهرستان خود را راه اندازی و برای برگزاری جلسات برنامه ریزی نمایید.
این نشست در ساعت 10:10 روز سه شنبه 2 آذرماه آغاز و در ساعت 14 به پایان رسید.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.