مراسم تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و آیین غباررویی از مزار شهدای گمنام

استان البرز
به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد

مراسم تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و آیین غباررویی از مزار شهدای گمنام

سازمان بسیج اساتید استان البرز همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس مراسم تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و آیین غباررویی از مزار شهدای گمنام را در گلزار شهدای چهارصد دستگاه کرج برگزار کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج البرز، سازمان بسیج اساتید استان البرز همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی مراسم تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و آیین غباررویی از مزار شهدای گمنام را در گلزار شهدای چهارصد دستگاه کرج برگزار کرد. این مراسم که از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 4 مهرماه با قرائت زیارت پرفیض عاشورا آغاز شد.در ادامه محمدرضا رحمیمی پور ریاست سازمان بسیج اساتید استان البرز ، ضمن خیرمقدم به اساتید بسیجی حاضر در جلسه گفت: امیدوارم تک تک ما از فضای معنوی که به دعوت شهدا در آن حضور داریم بهره مند شویم  و ان شااالله در روز یوم الحساب این شهیدان بزرگوار ما را نیز شفاعت نمایند.

در ادامه دکتر سلام الله کاظم خانی آزاده و جانباز دفاع مقدس با تشریح سالهای دفاع مقدس به طور مختصر، خاطراتی از ایام اسارت خود تعریف کرد. در پایان کاظم خانی با پرسش سوالاتی از اساتید جوایزی به ایشان اهدا گردید.

در قسمت بعدی مراسم تجلیل از خانواده های شهدا و جانباز انجام شد.

این مراسم با ادای احترام به مزار شهدا به پایان رسید. 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.