مصاحبه ریاست سازمان بسیج اساتید استان البرز در آستانه انتخابات 1400

استان البرز
نشست مطبوعاتی

مصاحبه ریاست سازمان بسیج اساتید استان البرز در آستانه انتخابات 1400

نشست مطبوعاتی سازمان بسیج اساتید استان البرز با حضور خبرگزاری های استان، روز یکشنبه ۲۳ خردادماه ۱۴۰۰ در محل دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه و نهضت استادی بسیج البرز، به نقل از خبرگزاری ایسنا، 

رییس سازمان بسیج اساتید استان البرز گفت: بعد از انتخابات مردم نباید کارزار را تمام شده تلقی بکنند و باید مطالبه گری داشته باشند و از کسی که در صندلی ریاست جمهوری و کسانی که به پارلمان شهری راه یافته اند بخواهند که به شعارهای خود عمل کنند.

محمدرضا رحیمی پور در نشستی مطبوعاتی با اشاره به اینکه حدود ۵۰ هزار نفر از اساتید کل کشور جزو بسیج هستند، اظهار کرد: در استان البرز حدود ۱۷۰۰ نفر از اساتیدی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌کنند عضو بسیج هستند و کارت این سازمان را دارند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به انتخابات حساس پیش رو ادامه داد: انتخاب اصلح و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر می‌تواند سرنوشت آنها را برای چهار سال آینده تعیین کند.

وی توضیح داد: ۲۸ خرداد لیلة القدر انتخابات است چون همانطور که در شب‌های قدر سرنوشت یک سال انسان تعیین می‌شود ۲۸ خرداد هم سرنوشت چهار سال بعدی مردم تعیین می‌شود.

این مسئول توضیح داد: انتخابات پیش رو اولین انتخابات قرن جدید و اولین انتخابات در ۴۰ ساله دوم عمر انقلاب اسلامی است به همین دلیل از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه دشمنان با تبلیغ گسترده سعی دارند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای مایوس کنند، اضافه کرد: بیش از ۱۰۰ پایگاه خبری و ماهواره ای در دنیا دائما در حال سمپاشی جهت مایوس کردن مردم جهت شرکت در پای صندوق‌های رای هستند.

رییس سازمان بسیج اساتید استان البرز گفت: در انتخابات پیش رو امکان حضور سلایق مختلف در پای صندوق‌های رای فراهم شده و عملکرد همه این نامزدها هم پیش روی ماست به همین دلیل باید با آگاهی انتخاب کنیم.

وی افزود: وظیفه ماست که امید به آینده را در میان مردم به ویژه قشر فرهیخته اساتید و دانشجو زنده نگه داریم و با شفاف سازی شرایط حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم کنیم.

رحیمی پور تاکید کرد: بعد از انتخابات مردم نباید کارزار را تمام شده تلقی بکنند و باید مطالبه گری داشته باشند و از کسی که در صندلی ریاست جمهوری و کسانی که به پارلمان شهری راه یافته اند بخواهند که به شعارهای خود عمل کنند.

وی افزود: سازمان بسیج اساتید تا کنون با برگزاری چند وبینار به صورت گروهی و تک به تک شرایطی ایجاد کرده که جامعه هدف یعنی اساتید و دانشجویان به سمت صندوق‌های رای کشیده شوند و انتخاب اصلحی داشته باشند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.