نشست بصیرت افزایی دولت جوان حزب اللهی و گام دوم انقلاب اسلامی

استان البرز
نشست بصیرت افزایی برگزار شد

نشست بصیرت افزایی دولت جوان حزب اللهی و گام دوم انقلاب اسلامی

نشست بصیرت افزایی با موضوع، دولت جوان حزب الهی و گام دوم انقلاب اسلامی با سخنرانی دکتر هاشمی معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور برگزار گردید.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی بسیج اساتید استان البرز،  نشست بصیرت افزایی با موضوع، دولت جوان حزب الهی و گام دوم انقلاب اسلامی با سخنرانی دکتر هاشمی معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور برگزار گردید.
ابتدا  آقای رحیمی پور رییس سازمان بسیج اساتید استان البرز، ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور اساتید و جناب آقای دکتر هاشمی معاون محترم آموزشی سازمان بسیج اساتید، به ارائه ی گزارشی از اقدامات سازمان بسیج اساتید استان البرز در موضوع انتخابات پرداختند. وی تاکید نمود کلیه برنامه ها و کنش های سازمان بسیج اساتید در سراسر کشور سمت وسوی انتخاباتی خواهد داشت.
ایشان با اشاره به سیاست سازمان مبنی بر تلاش در جهت حضور پرشور حداکثری و آگاهانه آحاد مختلف جامعه و تبیین شاخص های انتخاب اصلح گفت: ان شاالله در این راه موفق خواهیم بود و حضور شکوهمندی را در پای صندوق های رای شاهد خواهیم بود.
وی افزود اولین قدم در این مسیر با توجه با رویکرد بسیج اساتید کشور تشکیل کمیته انتخابات ۱۴۰۰ بود که تاکنون ۹ جلسه را تشکیل  داده است.
قدم بعدی ایجاد و سازماندهی شبکه تهیه محتوای استانی بود. که در این راستا یک بانک اطلاعاتی متشکل از چهل نفر از اساتید فرهیخته در زمینه تولید محتوا در استان تشکیل شده است. این شبکه علاوه بر تولید محتوا براساس ظرفیتهای استان، محتوای دریافت شده از کمیته تولید محتوای سازمان مرکزی را نیز بومی سازی و توسط شبکه سازماندهی شده در فضای مجازی منتشر می نماید.
در زمینه نحوه انتقال محتوای تولید شده کار پژوهشی انجام شده است تا از بهترین راه، محتوای تولیدی در اختیار بیشترین  مخاطب قرار گیرد.
در این زمینه با بسیج رسانه تفاهم نامه ای منعقد شده است.
باتوجه به موفقیت و تجربه ای که از سال گذشته  در زمینه برگزاری رویداد استارت آپ انتخاباتی در استان وجود داشت، محورهای این رویداد تعیین و برنامه ریزی های لازم انجام شده است. قابل ذکر است که در رویداد استارت آپ انتخاباتی کشوری سال گذشته استان البرز حائز رتبه سوم کشور شده بود.
همچنین ایشان در پایان صحبت های خود در خصوص لزوم تشکیل جبهه علمی فرهنگی همزمان با سوم خرداد، روز جشن آزادسازی خرمشهر، در همه شهرستانهای استان البرز و نحوه کار این جبهه در  ایام قبل و بعد از انتخابات توضیحاتی را ارائه نمود.
در ادامه آقای هاشمی معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور گفت: در آستانه سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر عزیز و قهرمان هستیم.به گفته مقام معظم رهبری خرمشهرها در راه است، و این انتخابات پیشرو خرمشهری دیگر است که جنبش استادی لازم است در این زمینه به بهترین نحو ایفای نقش کند.
صحبت های ایشان در دو بخش ۱) جریان شناسی و اهمیت مشارکت حداکثری و ۲) برنامه های عملیاتی سازمان ادامه یافت.
وی با اشاره به اینکه برای تغییر وضع موجود بهترین، قانونی ترین، کم هزینه ترین، پذیرفته ترین رویکرد، انتخابات است، در خصوص مشارکت حداکثری گفت: وظایف ما در این زمینه؛ آگاهی سازی، بصیرت افزایی و تعیین معیارهای اصلح است. که ویژگی های شخصیتی و مدیریتی انتخاب اصلح در سخنرانی های مقام معظم رهبری  توسط ایشان مشخص شده است. که وظیفه ما تبیین این ویژگی ها و شاخص ها برای آحاد جامعه است. که در این زمینه ابزارهایی که در اختیار داریم کم نیستند که بهترین فرصت برای رفع شبهات شیوه انتخاب اصلح و... حلقه های صالحین است، که باید در بستر مجازی و یا حتی حضوری بارعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام شود.
در بحث  وبینارها، جلسات،متن ها، یادداشت ها و...باید توجه شود که این برنامه ها  تداعی کننده گفتمان دولت جوان انقلابی باشد که بسیج اساتید در این زمینه باید جریان ساز باشد.
این نشست در محل سازمان بسیج اساتید استان البرز ساعت ۹:۳۰ روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ آغاز و در ساعت ۱۲ پایان یافت.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.