مشارکت جدی آحاد مردم در انتخابات کشوردر واقع فرصتی است برای تجلی اقتدارجمهوری اسلامی ایران دردنیا

استان البرز
يادداشت روز

مشارکت جدی آحاد مردم در انتخابات کشوردر واقع فرصتی است برای تجلی اقتدارجمهوری اسلامی ایران دردنیا

رمضان جهانیان عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرج ️مشارکت جدی آحاد مردم در انتخابات کشور در واقع فرصتی است برای تجلی اقتدارجمهوری اسلامی ایران دردنیا و تحقق اراده مردم بر سرنوشت خویش می باشد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادي بسيج، رمضان جهانیان عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرج ️در يادداشت خود در خصوص مشارکت جدی آحاد مردم در انتخابات کشور اينطور مي نويسد:

مشارکت جدی آحاد مردم در انتخابات کشور در واقع فرصتی است برای تجلی اقتدارجمهوری اسلامی ایران دردنیا و تحقق  اراده مردم بر سرنوشت خویش می باشد. ️مقام معظم رهبری در این باره فرمودند: (انتخابات برای کشور یک امکان و ذخیره مهم است که باید با مشارکت پر شور مردم همراه باشد. ) ️باعنایت به فرمایش مقام معظم رهبری، وظیفه همه مردم به ویژه جوانان و مسئولان ودست اندرکاران کشور در شرایط حساس کنونی کمک به ایجاد شرایطی برای مشارکت گسترده همه مردم در انتخابات است. برگزاری یک انتخابات باشکوه ضمن اینکه ، در بعد داخلی موجب رشد سرمایه اجتماعی و تقویت و تحکیم روابط بین مردم و نهادها موجود درجامعه می گردد، در سطح بین المللی نیز جلوه ای از اقتدار، مشروعیت و مقبولیت جمهوری اسلامی ایران  خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.