به مناسبت ترور دانشمند هسته ای و دفاعی ایران شهید محسن فخری زاده

استان البرز
به قلم دکتر فیض اله اکبری دستک

به مناسبت ترور دانشمند هسته ای و دفاعی ایران شهید محسن فخری زاده

شهادت دانشمند متعهد هسته ای و معاون وزارت دفاع کشور ما شهید دکتر محسن فخری زاده، نه تنها خللی در اراده پولادین دانشمندان و دانشگاهیان انقلابی و پیشرو کشور ما در مسیر رشد و پیشرفت تحقیقات گسترده علمی و فناورانه آن از یکسو و نیز عموم ملت سرافراز و فرهیخته ایران اسلامی در تحقق آرمان های بلند انقلاب اسلامی از سویی دیگر وارد نخواهد ساخت، بلکه همچون گذشته عزم و اراده و اتحاد آنان را در این گونه از عرصه های جهاد علمی و ایمانی ، بسی محکم تر و منسجم تر از پیش خواهد نمود ان شاءا... .

بسمه تعالی

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا.

بار دیگر افکار پلید و دستان آلوده اولیاء  شیاطین صهیونیستی- آمریکایی در دار الندوه اتاق های فکر خود گرد هم آمده و دسیسه ترور کور و ناجوانمردانه فرزندی برومند از سلاله دانش و تخصص و تقوا و جهاد این مرز و بوم  دانشور وشهید پرور را رقم زد و چهره کریه تروریسم دولتی و تروریسم علمی و هسته ای خود را برای همه ملتهای آزاده و مبارز جهان به نمایش رسوایی گذاشت.
شهادت دانشمند متعهد هسته ای و معاون وزارت دفاع کشور ما شهید دکتر محسن فخری زاده، نه تنها خللی در اراده پولادین دانشمندان و دانشگاهیان انقلابی و پیشرو کشور ما در مسیر رشد و پیشرفت تحقیقات گسترده علمی و فناورانه آن از یکسو و نیز  عموم ملت سرافراز و فرهیخته ایران اسلامی در تحقق آرمان های بلند انقلاب اسلامی از سویی دیگر وارد نخواهد ساخت، بلکه همچون گذشته عزم و اراده و اتحاد آنان را در این گونه از عرصه های جهاد علمی و ایمانی ، بسی محکم تر و منسجم تر از پیش خواهد نمود ان شاءا... .

اینجانب بعنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ دانشگاهیان، ضمن محکومیت و اعلان انزجار از چنین ترورهای وحشیانه و عاملان مزدور و خبیث آنان، شهادت دانشمند مجاهد هسته ای کشورمان شهید دکتر فخری زاده را به خانواده محترم، همکاران و دانشجویان وی و نیز عموم ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض نموده، سلامتی و دوام توفیقات همگان را از درگاه خداوند سبحان مسالت می نمایم.

فیض اله اکبری دستک
عضو هیات علمی دانشگاه و معاون آموزشی سازمان بسیج اساتید استان البرز.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.