به مناسبت ترور دانشمند هسته ای و دفاعی ایران شهید محسن فخری زاده

استان البرز
توسط سازمان بسیج اساتید استان البرز بیانیه صادرشد

به مناسبت ترور دانشمند هسته ای و دفاعی ایران شهید محسن فخری زاده

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان البرز به مناسبت ترور دانشمند هسته ای و دفاعی ایران شهید محسن فخری زاده

بسم الله القاصم الجبارین

....وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِِّهِمْ یُرْزَقُونَ(آیه 69 سوره مبارکه آل عمران)

ترور جنایتکارانه اندیشمند خستگی ناپذیر حوزه هسته ای و دفاعی، شهید دکتر محسن فخری زاده که به اعتراف همگان از دانشمندان تراز اول جهان در حوزه خود بود، نشان از هراس استکبار و ارباب آنان از پیشرفت های علمی و فناورانه فرزندان جهادگر ایران اسلامی دارد.

گرچه ملت ایران عزیزان گرانقدری همچون سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید دکتر فخری زاده را به ظاهر از دست داد اما یقینا سرداران و فرهیختگان بیشماری از خیل عظیم انسان های با انگیزه و تربیت یافته این مرزو بوم پابه عرصه خواهند گذاشت و قطار پیشرفت ، تعالی و اقتدار ایران اسلامی را پرشتاب تر به پیش خواهند راند.

آنچه مسلم است خوی استکباری و رویه ترور دانشمندان جهان اسلام به ویژه در ایران، عراق، مصر، پاکستان و ... به طور جدی در دوره فیل نشانان و الاغ نشانان آمریکایی با مباشرت فرزند نامشروع شان صهیونیست های غاصب، دنبال شده است. 

بر ما استادان بسیجی است که ضمن مطالبه پاسخ های سخت و بازدارنده و مجازات آمران و عاملان این جنایت ها، با اصلاح نظام علم آموزی و نخبه پروری، آموزش عالی کشور را به سمتی رهنمون نماییم تا محصول متداول آن دانشمندانی همچون شهید دکتر فخری زاده، شهید دکتر علیمحمدی، شهید شهریاری و امثال این عزیزان باشد./

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.