به مناسبت ترور دانشمند هسته ای و دفاعی ایران شهید محسن فخری زاده

استان البرز
توسط کانون بسیج اساتید دانشگاه خوارزمی استان البرز بیانیه صادرشد

به مناسبت ترور دانشمند هسته ای و دفاعی ایران شهید محسن فخری زاده

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه خوارزمی در پی ترور دانشمند هسته ای و دفاعی ایران شهید محسن فخری زاده

بسم الله الرحمن الرحیم

"من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا"
بار دیگر دست پلید استکبار جهانی به کمک رژیم های کودک کش صهیونیستی و سعودی با پادویی منافقین کوردل و تروریست به خون دانشمندی بزرگمرد و فرهیخته از تبار فرزانگان آغشته شد و ملت ما را به داغ فرزندی دیگر از غیورمردان ایران اسلامی سرفراز مبتلا ساخت. شهادت آرزوی مردان راه خدا است و خداوند این مائده ی بزرگ آسمانی را همواره برای مردان مومن و مقاوم از ملت شکوهمند ایران گسترده است.
 کانون بسیج اساتیددانشگاه خوارزمی این ضایعه ی دردناک را به محضر مبارک امام زمان"عجل الله تعالی وفرجه الشریف"و نائب برحقش ولی امر مسلمین جهان امام خامنه یی"مدظله العالی"و فرهیختگان حوزه و دانشگاه تبریک و تسلیت عرض نموده و به تمام سیاست بازان  و سازشکاران هشدار می دهدکه اجازه نخواهیم داد خون به ناحق ریخته شده شهدای هسته یی از جمله سردارشهید دکترفخری زاده و دیگر شهدای ترور پایمال بی تدبیری ها و سهل انگاری های آنها شود. 
از جوانان مومن و غیور ایران اسلامی وآحادجامعه ی دانشگاهی انتظار دارد با بصیرت انقلابی ، درایت و هوشیاری مراقب دسیسه های توطئه گران خارجی و ایادی داخلی آنها باشند و اجازه ندهند نقاط قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به دست نااهلان تضعیف و خون شهدای انقلاب پایمال گردد. به دشمنان جمهوری اسلامی نیز هشدار می دهیم که دست انتقام الهی به زودی از آستین یاران منتقم آل محمد (ص) برآمده و تبار شما روسیاهان را برخواهد چید. 
"انّا من المجرمین منتقمون"*  "و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون".

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.