ظهور تجمل گرایی و اشرافی گری از زمان روی کارآمدن تفکر لیبرالی احزاب کارگزاران و اصلاح طلبان در مدیریت دولتی و همنوازی این احزاب نئولیبرالیسم افراطی با ارکستر سمفونیک آمریکایی در کشور

استان البرز

ظهور تجمل گرایی و اشرافی گری از زمان روی کارآمدن تفکر لیبرالی احزاب کارگزاران و اصلاح طلبان در مدیریت دولتی و همنوازی این احزاب نئولیبرالیسم افراطی با ارکستر سمفونیک آمریکایی در کشور

ظهور تجمل گرایی و اشرافی گری از زمان روی کارآمدن تفکر لیبرالی احزاب کارگزاران و اصلاح طلبان در مدیریت دولتی و همنوازی این احزاب نئولیبرالیسم افراطی با ارکستر سمفونیک آمریکایی در کشور به قلم احمدرضا داورزنی دکتری مدیریت دولتی (دانشگاه خوارزمی)

لیبرال های داخلی به تبعیت و همنوازی با ارکسترسمفونیک آمریکایی؛

عامل اصلی ایجاد اشرافی گری و تجمل گرایی و حقوق های نجومی و فساد اقتصادی در نظام اجرایی کشورمان بودند.

▪️دیدگاه لیبرالیسمی و پیروان آن در داخل کشور؛ به اسلام و انقلاب در زمان تصدی قوه مجریه خیانت کردند و عامل ایجاد نابسامانیها و فساد اقتصادی و مالکیت بر شرکتهای خصولتی، بیکاری ، فاصله طبقاتی بین مدیران ارشد دولتی و طبقات ضعیف جامعه، رانت، نجومی بگیران و عامل ایجاد بدبینی نسبت به اسلام و انقلاب بودند.
▪️نتیجه عملکرد لیبرالها را در وضعیت نامطلوب اقتصادی، نابرابری های اجتماعی و فساد اقتصادی در نظام اداری کشور تا پایان دولت دوازدهم شاهد بودیم.  

 تجویز راهبردی؛

 دولت سیزدهم بایستی تا دیرنشده؛ عوامل جامانده لیبرالها را هرچه سریعتر از نظام مدیریت دولتی کشور حذف نمایند. چون عوامل لیبرالها ؛ دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب و مردم نجیب کشورمان هستند و در اجرای سیاستهای اقتصادی و فرهنگی اجتماعی دولت سیزدهم، موانع ایجاد خواهند نمود.

جناب آقای دکتر رئیسی
 رییس جمهور محبوب ملت شریف ایران؛

حواستان به مدیران دولتی و نظام اداری کشور در زمان تصدی ریاست جمهوری خود باشد که مبادا همان روش های مدیریتی دولتهای لیبرال در نظام اداری دولت سیزدهم نیز ادامه یابد ( چون هنوز رگه هایی از شیوه های مدیران دولتی دولت لیبرال قبل در دولت شما وجود دارد ) و این خطری است برای نظام و جبهه انقلاب که تفکر نئولیبرالیسم افراطی درلباس خودی و مدیران انقلابی به مسیر خود ادامه دهند.
آنگاه فاتحه سرمایه اجتماعی را بخوانید و این دیگر خیانتی بس بزرگ و فجیع است به اسلام و انقلاب اسلامی که در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد.
بنابراین؛ هوشیار باشید و دقیقا حواستان به انتصابات مدیریتی و کنترل دقیق عملکرد آنان(از طریق تشکیل هسته مرکزی بازرسان ویژه خود) از دهیاریها تا وزارتخانه ها (کلیه دستگاهها و نهادهای دولتی) باشد تا از مسیر ریل انقلاب ، عدالت اجتماعی اسلام و آرمانهای امام راحل و منویات مقام مقام معظم رهبری، خارج نشوند.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.