بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان

استان البرز
سالروز ۱۳ آبان گرامی باد

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان

به گزارش  دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج البرز، کانون بسيج اساتيد دانشگاه آزاد اسلامي واحد كرج با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز یوم الله 13 آبان، اعلام کرد که تقابل اسلام و استكبار در حقيقت تخالف و تقابل دو نظام فكري، انديشه اي و مبنايي است.

سیزده آبان فرو ریختن هیمنه ى سلطه ى آمریکائى و استکبار آمریکائى در ایران و در جهان بود""

امام خامنه‌ای (مدظله العالی))

بسيج اساتيد دانشگاه آزاد اسلامي واحد كرج با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز یوم الله 13 آبان، اعلام کرد که تقابل اسلام و استكبار در حقيقت تخالف و تقابل دو نظام فكري، انديشه اي و مبنايي است.

13آبان ماه تنها، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست بلکه یکی از نقاط عطف تاریخ بشر در شکستن هژمونی طاغوت و هیمنه پوشالین استکبار است و به همین دلیل امام خمینی رحمه الله علیه فروریختن لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند.

امروز جمهوری اسلامی ایران در پرتو هدایت‌های معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با اقتدار گام در چهل ساله دوم نهاده و برهة تاریخی‌خویش را تجربه وبا عزمي راسخ درتلاش است تا با تشكيل دولت اسلامي، جامعه اسلامي زمينه ي ساخت تمدن نوين اسلامي را به ارمغان بياورد و در مقابل، استکبار جهانی به سردمداري آمريكاي جنايتكار به سمت افول و فروپاشی حرکت و روز به روز اُبُهت توخالي آن بر همگان نمايان تر ميگردد.

بسيج اساتيد دانشگاه آزاد اسلامي واحد كرج ضمن گرامی داشت ياد و خاطر همه ي شهدا به ويژه شهداي دانش آموز، اين روز را روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار جهانی دانسته و خاطرنشان ميكند جوانان مومن و انقلابی ایران زمین، راهی را که گذشتگان ولایت مدار در سالهای پیش با اقتدار آغاز کرده، با قوت و قدرتی بیشتر ادامه خواهند داد و در این راه، استوارتر از گذشته ضمن حمایت از ملت های مظلوم جهان، مبارزه با استکبار و ظلم را سرلوحه حرکت خروشان خویش قرار خواهند داد.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.