اولین سفر استانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور به استان البرز

استان البرز
نشست هم اندیشی بسیجیان البرز برگزار شد:

اولین سفر استانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور به استان البرز

جلسه هم اندیشی اساتید بسیجی سازمان بسیج اساتید استان البرز با حضور رییس محترم سازمان بسیج اساتید کشور آقای دکتر محمدرضا مردانی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، مسوول بسیج اساتید استان البرز محمدرضا رحیمی پور گزارش کوتاهی از وضعیت پسا انتخابات ارائه کرد.

در ادامه محمدرضا مردانی ضمن اشاره به عنایت پروردگار در شکل گیری شجره طیبه بسیج و حضور آن در همه عرصه‌ها و صحنه‌های مهم بر نقش آفرین بودن آن ، تاکید کرد.

وی گفت: بسیج اساتید بیش از همه باید  آماده باشد و تا تحقق تمدن نوین اسلامی و چشم انداز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، به انجام وظیفه پرداخته و در کنار دولت و مردم  باشد. 

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور سپس با اشاره به  امکان‌های  سازمان بسیج اساتید استان البرز به لحاظ پشتوانه بیش از ۱۷۰۰ استاد بسیجی به عنوان  مجموعه سرشار از نیروهای انقلابی و متخصص که باید با تکیه بر دانش و  مهارت‌های علمی و پژوهشی، بتواند نقاط آسیب پذیر و مشکلات مردم و استان را شناسایی نموده و  توسط گروه‌های حل المسائلی و اندیشکده‌های وابسته و با گفتمان‌سازی و فراهم‌سازی زمینه اقدامات کلان دولت در ارائه راهکارها و راه حل‌های عملیاتی جهت حل مشکلات و مسائل جامعه اقدام نمایند.

 

وی احصای مطالبات مردمی و انعکاس آن به دولت جهت پاسخگویی  را از جمله ظرفیت‌های بسیج اساتید دانست. 

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در پایان برخی از سیاست‌های آتی نهضت استادی بسیج در حوزه گفتمان‌سازی سیاستی با راهبرد تولید سبک حکمرانی و سیاست گذاری در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب را بیان نموده و گفت: در دولت جدید، بسیج اساتید با یک نگاه شبکه‌ای  و سازمانی یکپارچه و غیرمتمرکز در خدمت دولت خواهد بود. 

گفتنی است در ادامه این نشست، اساتید به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در جهت پیشبرد هرچه بهتر برنامه‌های بسیج اساتید در استان البرز پرداختند.

 

خضری

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.