انتخابات ۲۸ خرداد سرنوشت سازترین انتخابات طول تاریخ انقلاب اسلامی

استان البرز
یادداشت روز

انتخابات ۲۸ خرداد سرنوشت سازترین انتخابات طول تاریخ انقلاب اسلامی

یعقوب فتحی در خصوص اهمیت انتخابات پیش رو، گفت: در بسیاری از انتخاب هایی که در زندگی داریم کیفیت را بر کمیت ترجیح می دهیم ولی انتخابات پیش رو مقوله ای است که هم کمیت در آن بسیار سرنوشت ساز است و هم کیفیت در آن نقش آفرین است.

انتخابات ۲۸ خرداد سرنوشت سازترین انتخابات طول تاریخ انقلاب اسلامی
یعقوب فتحی
عضو هیات علمی و مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج 
ایشان در خصوص اهمیت انتخابات پیش رو، گفت: در بسیاری از انتخاب هایی که در زندگی داریم کیفیت را بر کمیت ترجیح می دهیم ولی انتخابات پیش رو مقوله ای است که هم کمیت در آن بسیار سرنوشت ساز است و هم کیفیت در آن نقش آفرین است.
به عبارتی در ایران انتخابات به عنوان مظهر مردم سالاری دینی عامل بی بدیل و تعیین کننده در تحکیم پشتوانه های مردمی نظام و خنثی کننده تهدیدات دشمن و تضمین کننده امنیت ملی و افزایش دهنده آبروی بین المللی چمهوری اسلامی ایران است. 
وی اظهار داشت: در طول بیش از ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند تقریبا سالی یک انتخابات با حضور مردم داشته ایم که هر کدام به دلایلی اهمیت و حساسیت خاصی داشته است ولی سرنوشت سازترین و حساسترین انتخابات طول تاریخ انقلاب اسلامی انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ است. 
وی گفت: زیرا اولین انتخابات گام دوم انقلاب اسلامی است که رهبر انقلاب  در بیانیه گرانسنگ گام دوم انقلاب که منشور حداقل ۴۰ ساله آینده ایران است را ترسیم کرده اند. 
فتحی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پنج گام را ترسیم کردند، افزود: گام اول انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ اتفاق افتاد و در گام دوم نظام اسلامی شکل گرفت و در گام سوم دولت اسلامی در طول این ۴۳ سال زحماتی کشیده شد ولی محقق نشد و گام چهارم تشکیل جامعه اسلامی و گام پنجم تشکیل تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور خورشید عظمای ولایت است. 

وی ادامه داد: اکنون در آستانه تشکیل دولت اسلامی هستیم که اگر این دولت اسلامی شکل بگیرد گام بعدی یعنی جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی هم هموار خواهد شد. 
این استاد دانشگاه اضافه کرد: از طرف دیگر اتفاقات و وقایع بین المللی و منطقه ای که محوریت آن و نظم دهنده آن ایران اسلامی هست و همچنین مشکلات و گرفتاری های معیشتی خاصی که متاسفانه در طول این هشت سال بر مردم تحمیل شد اقتضای این را دارد که یک دولت کارآمد خدمت رسان و اهل تحول و باورمند به جوانان و باورمند به نیروی مردمی و دارای روحیه جهادی و تفکر انقلابی و تفکر حاج قاسمی سکاندار قوه مجریه باشد. 
وی گفت: در این بین هم کمیت مهم است یعنی حضور حداکثری و دشمن شکن که حتی یک تک رای می تواند سرنوشت حداقل ۴ سال یک امت را تضمین کند و هم کیفیت یعنی انتخاب اصلح از بین گزینه های موجود، اصلح از نظر کارآمدی، دلسوزی و مبارزه با فساد و دارای برنامه بودن و به فکر معیشت مردم بودن و سابقه و کارآمدی بودن است. 
فتحی افزود: باید مردم کارنامه کاندیداهای موجود را بررسی کنند و آن پارامترهایی که مقام معظم رهبری و شاخصه هایی که فرمودند در کارنامه و رزومه آن ها ببینند تا شاهد تشکیل دولت جوان حزب اللهی و ایران قوی در پرتو حضور حداکثری و انتخاب اصلح باشیم. 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط و وقایعی که میدان دارش جمهوری اسلامی در منطقه و غرب آسیا است و در جهان میدان دار ترسیم این شکل دهی و نظم دهی، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است. 

خرمشهر ۲۸ خرداد به دست مردم فتح خواهد شد♦️

انتخاب رییس جمهوری با این شرایط که هم به جمهوریت و هم اسلامیت نظام جمهوری اسلامی و هم اقتصاد مقاومتی و هم به تولید و مردم و جامعه نخبگانی که بتواند هم در داخل حق مطلب را نسبت به مردم با بصیرت و نجیب و فهیم که خرمشهر ها را آزاد کردند اعتقاد داشته باشد، این خرمشهر ۲۸ خرداد هم به دست مردم فتح خواهد شد. 
وی افزود: رییس جمهور باید خود را خادم این مردم نجیب بداند و خود را تمام قد در اختیار مردم رنج دیده انقلاب اسلامی قرار دهد و این مرهون قدرت و نظام کارآمدی گفتمانی است که با تشکیل مدیرانی جوان، کارآمد، سالم، صادق و وزرا و دیگر ارکان دولت که می تواند پیشران باشد به عنوان قدرت منطقه و قدرت بین المللی شکل گرفته است. 
فتحی اظهار امیدواری کرد که به یاری خدا و عنایت امام زمان حضور مردم را نسبت به مشارکت این امر خطیر و سرنوشت ساز و فتح خرمشهری که در پیش داریم متمایل کند و در گام دوم انقلاب کیفیت انتخابات و انتخاب اصلح شکل بگیرد و یک دولت جوان حزب اللهی کارآمد و دارای تفکر و روحیه انقلابی که یک دولت اسلامی تشکیل شود. 
این مدرس دانشگاه با بیان اینکه امیدواریم با تشکیل دولت انقلابی تمدن نوین اسلامی در منطقه و بعد بین الملل شکل بگیرد، گفت: تاکنون هم با افکار و با زحمات مدافعین حرم و روح مقدس سیدشهدای مدافعین حرم حاج قاسم سلیمانی این قدرت و این اقتدار برای نظام اسلامی محقق شده است. 
وی افزود: اگر یک دولت جوان حزب اللهی کارآمد شکل بگیرد می تواند هم در بعد بین الملل و هم در منطقه و در تمام جهات و در دیپلماسی سیاسی و اقتصادی و عرصه بین الملل نقش آفرین باشد. 

♦️بیمه نظام انقلاب اسلامی با حضور حداکثری♦️
رییس بسیج اساتیددانشگاه های آزاد اسلامی البرز  گفت: هر مقدار حضور حداکثری باشد، نظام بیمه خواهد شد و مشت محکمی است در دهن استکبار و استعمار جهانی که مرتب با جنگ شناختی و با راه اندازی اتاق های فکر تلاش می کنند که مردم را دلسرد کنند تا پای صندوق های رای نیایند. 
وی افزود: آن ها درصدد هستند هویت، مشروعیت، مقبولیت و محبوبیت نظام را زیر سووال ببرند و حضور حداکثری با تمام گرفتاری ها و سختی ها خنثی کننده تمام این نقشه های شوم شیطانی خواهد بود و نظم را بیمه خوهد کرد و می تواند کیفیت کار رییس جمهور را هم تقویت کند و رییس جمهور آینده را بیش از پیش مدیون این مردم کند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.