به مناسبت فرارسیدن اولین سالگرد عروج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

استان البرز
بیانیه صادر شد:

به مناسبت فرارسیدن اولین سالگرد عروج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

سازمان بسیج اساتید استان البرز به مناسبت فرارسیدن اولین سالگرد عروج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه صادر کرد

«بسم‌ الله الرحمن الرحیم» 

شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت هستند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و مقابله با شیاطین، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند.
این روزهایی که در آن قرار داریم مصادف با اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و فرمانده شهید ابومهدی المهندس و یارانشان است.  یک سال از شهادت مرد میدان جنگ ، مجاهد خستگی ناپذیر با تروریست‌های تکفیری، سردار سرافراز سپاه، مدافع ولایت، شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده دلاور و قهرمان نیروی قدس و یاور مجاهدش شهید ابو مهدی المهندس گذشت، اما یاد و خاطره این عزیزان مجاهد همچنان زنده است.
ایالات متحده آمریکا و دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور که این اقدام را انجام دادند به خوبی می‌دانند فرماندهان شهید سد بزرگی مقابل توسعه و گسترش تروریسم در منطقه بودند، لکن آمریکا ابداً خواهان ثبات و استقرار در منطقه  به‌ویژه عراق نیست. سردار حاج قاسم سلیمانی نماد مجاهدت در راه خدا و مبارزه با ظلم و استعمار آمریکا و داعش بود که سردمداران استکبار و پیروان آنها تصور می‌کردند که با اقدام وقیح  خویش، مسیر حق‌طلبی و مبارزه با ظالمان را متوقف خواهد شد. ولی بی‌تردید سردار سلیمانی سرافراز، قهرمان امت اسلامی بوده و مایه عزت و افتخار نه فقط ایرانیان بلکه تمام مسلمانان و مستضعفان ستمدیدۀ جهان بوده و خواهد بود.
ما اعضا هیئت علمی  بسیجی دانشگاههای استان البرز  ضمن درخواست رحمت الهی  و علو درجات برای تمامی شهدای مدافع حرم به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، بار دیگر با آرمان‌های آن عزیز در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به‌ خصوص حمایت از اصل ولایت‌فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، بیعت مجدد می‌نماییم و از مسئولان امر درخواست داریم تا هر چه زودتر انتقام خون شهید عزیزمان را از آمران و عاملان این جنایت هولناک بستانند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.